Stimati mediatori,
Avand in vedere prevederile Art.23 din Legea 192/2006, coroborat cu Art.44 alin (4) din ROF si Art.24 din Legea 192/2006, coroborat cu Art.40 alin.(9) lit.b din ROF, mediatorii autorizati au obligatia sa-si completeze/actualizeze dosarul de mediator cu:
- dovada înregistrării fiscale (CIF) a Formei de Exercitare A Profesiei (FEP) în termen de un an de la autorizare si
- dovada de membru intr-o Asociatie profesionala din Registrul Asociatiilor postat pe site-ul CM.
Solicitarea se adreseaza DOAR mediatorilor care nu au la dosar, ambele sau unul din aceste documente sau celor pentru care, in prezent, aceste documente sau modificat fata de cele depuse la dosar.
Nu fac obiectul prezentei solicitari: cei care au depus aceste documente si sunt inca valabile in forma depusa, cei suspendati, cei fara FEP, cei care nu au solicitat inscrierea in TM, cei care se afla in termenul de un an de la autorizare si cei care nu doresc sa se inregistreze fiscal (acestia trebuie sa-si clarifice situatia pentru a nu mai figura in evidenta CM cu drept de exercitare a profesiei si, ca urmare, cu obligatia de a plati taxa profesionala anuala).
Documentele se pot depune la sediul CM, personal sau trimite prin fax (021.330.25.28), e-mail (la adresa secretariat@cmediere.ro), curier sau posta la adresa: str. Piaţa Sf. Ştefan, nr.7, sector 2, cod 023998, Bucuresti.
Incepand cu 15.08.2014, mediatorii care nu raspund acestei solicitari vor fi trecuti pe "invizibil" in TM-ul electronic iar in cel tip brosura vor fi listati in Subsectiunea 2.3 – Mediatori care NU indeplinesc prevederile art. 23 si 24 din Legea 192/2006.
Anexate sunt situatiile cu mediatorii autorizati aflati intr-una din situatiile mentionate mai sus, actualizate la 07.08.2014.
Consiliul de Mediere