Caută pe site
16.02.2023
Lista mediatorilor autorizați activi, cu drept de vot, actualizată la data de 16.02.2023
05.01.2023
Calendarul de desfășurare a alegerilor membrilor Consiliului de mediere 2023-2027 - Hotărârea 2/04.01.2023
05.01.2023
Procedura de organizarea a alegerilor membrilor Consiliului de mediere 2023-2027 - Hotărârea 1/04.01.2023
09.12.2021
Hotărârea 121/25.11.2021 privind reglementarea și actualizarea dispozițiilor privind taxa profesionala
31.10.2019
DETALII ORGANIZATORICE PRIVIND CONFERINȚA NAȚIONALĂ A MEDIATORILOR 2019
01.02.2019
Hotărârea 10/31.01.2019 de constituire a comisiilor pentru alegeri 2019 și procedurile acestora
03.07.2018
REGULAMENT PRIVIND NORMELE DE ORGANIZARE INTERNA ALE CONSILIULUI DE MEDIERE PENTRU PROTECȚIA PERSOANELOR CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
27.06.2018
Pe fondul adoptării modificărilor la legea medierii, crește numărul solicitărilor de reactivare profesională
24.05.2018
Regularizarea documentelor care atestă calitatea de mediator - condiție esențială pentru eficiența actului profesional, în condițiile modificărilor legislative!
04.08.2017
Malpraxis medical - FORMULAR DE CONTACT
15.06.2017
Actualizarea datelor publicate în Tabloul Mediatorilor până la 01.07.2017
08.06.2017
Exemple de practică judiciară sub aspectul obligării formelor de exercitare la plata taxelor anuale profesionale
29.05.2017
Comunicat - Important
17.05.2017
Proiectul de modificare și completare a Legii 192/2006 privind medierea, în varianta adoptată de Senatul României
08.05.2017
Regulamentul de organizare și funcționare a departamentului SAL-SOL
08.05.2017
Hotărârea privind înființarea departamentului SAL în cadrul Consiliului de Mediere
13.09.2016
Informare
30.08.2016
Taxele percepute de Consiliul de Mediere începând cu anul 2012, actualizate prin Hotărârea nr.196 şi 197 din 25.02.2012, Hotărârilor nr.723 din 23.02.2013, Hotărârea 121/25.11.2021, Hot. 04/04.01.2023
10.08.2016
Hotărârea O 30/08.08.2016
29.02.2016
Relocare a sediului Consiliului de mediere
26.02.2016
Inregistrarea la Parlament a proiectului privind modificarea legii nr. 192/2006
20.10.2015
LEGISLAŢIE EUROPEANĂ ÎN DOMENIUL MEDIERII
20.07.2015
Statutul profesiei de mediator - adoptat în ședința Consiliului de Mediere din data de 18.07.2015
 

Pentru ultimele noutăţi în domeniul
medierii vă puteţi înscrie la newsletterul
nostru introducând adresa dvs. de email

 
Bucureşti, Str. Ion Ghica, nr. 4, sector 3, 030044
Telefoane: 021.330.25.61, 0786.331.743, 0786.331.746
Fax: 021.330.25.28
Email: secretariat@cmediere.ro
Program cu publicul: luni - joi între orele 11:00 - 15:00 și vineri 10:00 - 12:00
 
 

Consiliul de Mediere este operator de date cu caracter personal avand număr de înregistrare 10723 din 02.02.2009

Consiliul de Mediere este certificat pentru standardele
ISO 9001:2008; ISO/IEC 27001:2013;

Consiliul de mediere a fost înfiinţat în baza Legii 192/2006 privind medierea şi organizarea profesiei de mediator, modificată şi completată prin Legea 370/2009, OG 13/2010 pentru transpunerea Directivei Servicii şi prin Legea nr 202/2010.

 
 

 

Rezumatul sedinței online cu CPMJ din data de 31.07.2017

[ Data ultimei modificări: 31.07.2017 ]

Stimați colegi,

Astăzi a avut loc ședința online cu reprezentații Corpurilor Profesionale ale Mediatorilor din județe. Au fost prezenți reprezentanți din 20 de județe, precum și membrii Consiliului de Mediere: Mugur Mitroi, Anca Iacob, Gabriela Ichim și Ion Dedu. Le mulțumim încă o dată celor prezenți la ședința, pentru disponibilitatea și timpul alocat de dumnealor în această perioadă de vară.

După cum v-a fost comunicat, Consiliul de Mediere a încheiat un protocol cu Colegiul Pacienților, prin care toate sesizările primite prin intermediul formularului aflat pe site-ul Colegiului Pacienților, care sunt pretabile medierii, sunt direcționate către adresa de e-mail: malpraxis@cmediere.ro. În funcție de județul de domiciliu al petentului, se trimit toate sesizările arondate unui județ pe adresa de e-mail indicată de către reprezentantul mediatorilor din județul respectiv. Acesta va distribui sesizările primite către mediatorii aflați pe lista care se va finaliza în data de 06 august 2017 și care va fi comunicată.  

Facem mențiunea că aceste liste sunt deschise și altor colegi care nu și-au exprimat opțiunea până la data de 06.08.2017, condiția este să facă o solicitare privind disponibilitatea acestuia pentru a soluționa acest tip de conflicte. Cu alte cuvinte, lista se va actualiza permanent.

De asemenea, reprezentantul mediatorilor din fiecare județ, la sfârșitul fiecărei luni, trimite o situație cu toate cererile primite și cum s-au soluționat acestea. În funcție de aceste statistici, putem îmbunătăți protocolul existent și mediatiza în societatea civila a acestor rezultate.

Ca urmare a acestei întâlniri, s-au punctat câteva aspecte și au rezultat următoarele concluzii:

1. Cu privire la alegerea reprezentantului fiecărui județ care va primi sesizările și care va avea sarcina de a le distribui, vă rugăm ca până miercuri, 02.08.2017, să ne comunicați pe mail numele și adresa de mail a acestuia.

Parte dintre colegii prezenți la ședința au stabilit deja reprezentanții, astfel:

= Județ Alba – preşedinte Cîmpeanu Iulian

= județ Sibiu – preşedinte Popescu Iliuță

= județ Covasna – preşedinte Kovacs Hajnalka

= județ Cluj – preşedinte Cirlig Aurora

= județ Sălaj – preşedinte Ștef Nicolae-Stefan și vicepreşedinte Cimpoiaș Maria-Codruța

= județ Constanta – preşedinte Aldea Liliana

= județ Gorj – preşedinte Belcineanu Otilia

= județ Galați – preşedinte Cinepa Simona si vicepreşedinte – Dumbrava Laurențiu

= județ Iași – vicepreşedinte Păduraru Maria

= județ Argeș – preşedinte Cazan Gabriel

= județ Vâlcea – vicepreşedinte Margu Ana-Cristina

= județ Prahova – preşedinte Cociu-Anghel Rodica

= județ Dâmbovița – preşedinte Vlaicu Rodica si vicepreşedinte Goldbach Ioana

= județ Caras – Severin – preşedinte Spătaru Ionela si vicepreşedinte Berbencea Maria-Elena.  

Reiterez, că până miercuri, 02.08.2017, să ne comunicați pe mail numele și adresa de mail a acestuia pentru județele care nu sunt menționate mai sus.

2. Modalitatea de distribuire a sesizărilor de către reprezentant, se va stabili la nivelul fiecărui județ, împreuna cu mediatorii care în data de 6 august și-au exprimat opțiunea, pentru transparenta și eficacitate.

3. S-a luat în discuție oportunitatea existentei unui draft a unui acord de mediere pentru malpraxis. Până marți, 01.08.2017, voi primi câteva modele ale colegilor și va voi supune atenției un draft pe marginea căruia să discutam și să stabilim împreuna modelul final al unui acord de mediere ce poate fi utilizat de colegii noștri în activitatea lor.   

Mulțumim încă o data colegilor pentru participare si așteptam răspunsurile colegilor care nu au putut participa la ședința de azi, la punctele pe care le-am enunțat mai sus.

Următoarea întâlnire va fi după data de 06.08.2017, data la care avem o situație clara a colegilor care vor să se implice în soluționarea sesizărilor primite de la Colegiul Pacienților.

Va mulțumim!

Anca Iacob 

Copyright 2008 - 2022 - Consiliul de Mediere
Organism autonom de interes public, autoritate naţională de reglementare în domeniul medierii înfiinţată prin Legea 192/2006 privind medierea şi organizarea profesiei de mediator.