Caută pe site
24.05.2018
Regularizarea documentelor care atestă calitatea de mediator - condiție esențială pentru eficiența actului profesional, în condițiile modificărilor legislative!
04.08.2017
Malpraxis medical - FORMULAR DE CONTACT
15.06.2017
Actualizarea datelor publicate în Tabloul Mediatorilor până la 01.07.2017
08.06.2017
Exemple de practică judiciară sub aspectul obligării formelor de exercitare la plata taxelor anuale profesionale
29.05.2017
Comunicat - Important
17.05.2017
Proiectul de modificare și completare a Legii 192/2006 privind medierea, în varianta adoptată de Senatul României
08.05.2017
Regulamentul de organizare și funcționare a departamentului SAL-SOL
08.05.2017
Hotărârea privind înființarea departamentului SAL în cadrul Consiliului de Mediere
13.09.2016
Informare
10.08.2016
Hotărârea O 30/08.08.2016
29.02.2016
Relocare a sediului Consiliului de mediere
26.02.2016
Inregistrarea la Parlament a proiectului privind modificarea legii nr. 192/2006
20.10.2015
LEGISLAŢIE EUROPEANĂ ÎN DOMENIUL MEDIERII
20.07.2015
Statutul profesiei de mediator - adoptat în ședința Consiliului de Mediere din data de 18.07.2015
 

Pentru ultimele noutăţi în domeniul
medierii vă puteţi înscrie la newsletterul
nostru introducând adresa dvs. de email

 
Bucureşti, Şos. Nicolae Titulescu nr. 88B, sector 1, Bucureşti,cod poştal 011135
Telefoane: 021.315.25.28, 021.330.25.60, 021.330.25.61
Fax: 021.330.25.28
Email: secretariat@cmediere.ro
Program cu publicul: luni - joi între orele 11:00 - 15:00 și vineri 10:00 - 12:00
 
 

Consiliul de Mediere este operator de date cu caracter personal avand număr de înregistrare 10723 din 02.02.2009

Consiliul de Mediere este certificat pentru standardele
ISO 9001:2008; ISO/IEC 27001:2013;

Consiliul de mediere a fost înfiinţat în baza Legii 192/2006 privind medierea şi organizarea profesiei de mediator, modificată şi completată prin Legea 370/2009, OG 13/2010 pentru transpunerea Directivei Servicii şi prin Legea nr 202/2010.

 
 

 

Raportul privind activitatea Consiliului de Mediere pe anul 2017

[ Data ultimei modificări: 07.03.2018 ]

Astăzi, 7 martie 2018, se împlinesc 3 ani de la momentul alegerilor interne pentru desemnarea echipei de conducere a Consiliului de Mediere. Cu acest prilej, dorim să prezentăm un scurt raport de activitate pe anul precedent. Astfel, în cele ce urmează,  vă prezentăm o serie de date care relevă principalele activități administrative și de promovare desfășurate de echipa Consiliului de Mediere în anul 2017:

Numărul  ședințelor Comisiei Permanente - 12

Numărul ședințelor Consiliului de Mediere  - 12

Numărul Hotârârilor Consiliului de Mediere  - 245

Numărul Deciziilor administrative ale președintelui Consiliului de Mediere - 562

Numărul protocoalelor de colaborare încheiate - 5

Numărul comunicatelor publicate pe site-ul Consiliului de Mediere, trimise către mass-media și către mediatori, prin platforma internă newsletter - 245 (o frecvență medie de 4,7 comunicate / săptămână)

Numărul adreselor instituționale trimise de la sediul Consiliului de Mediere - 961 (o frecvență medie de 17,5 adrese / săptămână)

Numărul adreselor instituționale primite la sediul Consiliului de Mediere - 97

Numărul întâlnirilor instituționale -  43

Mugur Bogdan MITROI

Președinte Consiliul de Mediere

Copyright 2008 - 2018 - Consiliul de Mediere
Organism autonom de interes public, autoritate naţională de reglementare în domeniul medierii înfiinţată prin Legea 192/2006 privind medierea şi organizarea profesiei de mediator.